Search This Blog

Friday 16 December 2016

Geoordeel of veroordeel?


"Daar is dan nou geen veroordeling vir die wat in Christus Jesus is nie." Romeine 8:1
Ken jy die verskil tussen oordeel en veroordeel? Dis soos die verskil tuissen drink en verdrink. Een lei tot 'n beter lewe en die ander tot die dood. Oordeel wys oor jou eie besluite. Is jy nog besig om die wil van God uit te voer? Loop jy die pad van heiligmaking? Of is jy wysneusig en hardkoppig besig om te doen wat vir jou belangrik is? Miskien het jy ingekoop op die leuen dat God jou so gemaak het? God maak nie foute nie. As jou keuses/lewe in teenstryd is met die bepalings in God se woord, is jy op die verkeerde pad. Ek het vir jou goeie nuus. Jy sal nie veroordeel word nie. Maar daar is steeds 'n oordeelsdag en niks wat nie heilig is sal by God ingaan nie. Lê dan nou af jou sonde wat jou verstrik. Hou op om jou ore uit te leen aan menslike wyshede. Volg God en doen alleenlik wat Hy wil. Slegs dan kan jy eendag by Hom kom en sê dat jy al jou talente gebruik het om Sy koninkryk te bevorder.
Ek bid dat God elkeen wat hierdie lees sal toerus met kennis, insig, wysheid en die gawe om te onderskei. Ek bid ook dat Hy bande sal breek wat mense gevange hou. Ek bid vir krag, moed, hoop en deursettingsvermoë om te doen wat nodig is. Mag God jou toerus met Sy Heilige Gees. Amen.

Marietjie Uys (Miekie) is a published author. You can buy the books here:
You can purchase Designs By Miekie 1 here.
Jy kan Kom Ons Teken en Verf Tuinstories hier koop.
Jy kan Kom Ons Kleur Tuinstories In hier koop.
Jy kan Tuinstories hier koop.
You can follow Miekie's daily Bible Study blog, Bybel Legkaart, here in English & Afrikaans.
For more crafty ideas and great products, visit A Pretty Talent on Facebook.
Remember to keep nurturing your TALENT for making PRETTY things.
You can subscribe to this blog and receive regular updates by email by simply registering your email address at the top of the current blog.

No comments:

Post a Comment