Search This Blog

Monday 9 October 2017

God gee rigting


Vandag se dag bring ek na U,
want ek ken nie die plek nie,
ek’t 'n nuwe pad wat ek moet loop
wat my so effe van my moed stroop.

Dus gee ek dit maar aan U oor,
wetend dat U my altyd hoor,
nog nooit het U my ooit gefaal,
of uit ellende my nie uitgehaal.

Solank U weet waarheen ons gaan,
gee ek nie om hoe loop die baan,
U’s in beheer en U moet lei,
want in U wil is waar ek wil bly.

Dus, Vader, gebruik dan hierdie ook
solank dit met U eie wil strook
en wys my wat U wil hê van my,
dan sal ek my selfs in my vrees verbly.

An original poem by Miekie (Marietjie Uys)

Marietjie Uys (Miekie) is a published author. You can buy my books here:
You can purchase Designs By Miekie 1 here.
Jy kan Kom Ons Teken en Verf Tuinstories hier koop.
Jy kan Kom Ons Kleur Tuinstories In hier koop.
Jy kan Tuinstories hier koop.
You can follow Miekie's daily Bible Study blog, Bybel Legkaart, here in English & Afrikaans.
You may prefer to follow the traveling blog, A Pretty Tourist.
For more crafty ideas and great product reviews, visit A Pretty Talent on Facebook.
If you are in a literary mood, follow Miekie's musings, stories and poetry on A Pretty Author - Miekie.
Remember to keep nurturing your TALENT for making life PRETTY.
You can subscribe to any of these blogs and receive regular updates by email. Simply register your email address at the top of the applicable blog.

No comments:

Post a Comment