Search This Blog

Wednesday 27 September 2017

God se woord staan vas


Die son in my gesig
en my rug op die wind,
weet ek verseker
ek’s die Koning se kind.
Soos ek stap deur die veld
sien ek die blomme juig -
veelkleurige bloeisels
wat van God getuig.

'n Jan Groentjie roep,
'n duif sit en koer,
'n akkedis skarrel weg,
sit my uit die bos en beloer.
Die branders breek rustig
die aard’ gaan sy gang
al sedert die Skepping
gebeur dit soos God verlang.

'n Oorspronklike gedig deur Miekie (Marietjie Uys)

Marietjie Uys (Miekie) is a published author. You can buy my books here:
You can purchase Designs By Miekie 1 here.
Jy kan Kom Ons Teken en Verf Tuinstories hier koop.
Jy kan Kom Ons Kleur Tuinstories In hier koop.
Jy kan Tuinstories hier koop.
You can follow Miekie's daily Bible Study blog, Bybel Legkaart, here in English & Afrikaans.
You may prefer to follow the traveling blog, A Pretty Tourist.
For more crafty ideas and great product reviews, visit A Pretty Talent on Facebook.
If you are in a literary mood, follow Miekie's musings, stories and poetry on A Pretty Author - Miekie.
Remember to keep nurturing your TALENT for making life PRETTY.
You can subscribe to any of these blogs and receive regular updates by email. Simply register your email address at the top of the applicable blog.

No comments:

Post a Comment